Externalizarea serviciilor de curățenie este una dintre cele mai bune decizii pe care o poți lua. Vei observa diferențe foarte mari în modul în care arată spațiul de birou și de asemenea va avea o influență destul de mare și asupra productivității și bunăstării angajaților. Cu toate acestea, nu este suficient doar să chemi o echipă de curățenie la o anumită perioadă stabilită de comun acord. Este important să se mențină curățenia cât mai mult timp, iar următoarea sesiune de curățare profesională să fie doar de întreținere. Astfel, mediul de lucru va fi în permanență unul curat și primitor. În continuare, îți prezentăm câteva sfaturi despre cum poți menține biroul curat între sesiunile de curățare profesională. De asemenea, dacă ai nevoie de o firma de curatenie Cluj, apelează la Novo Class.
În primul rând, trebuie să stabilești ce se va întâmpla cu hărtiile folosite, fie care au fost tipărite greșit, fie care nu mai sunt de actualitate. Acestea pot crea impresia unui spațiu de birouri aglomerat și dezordonat. Îți recomandăm ca aceste hărtii să fie reciclate, iar în cazul celor cu informații sensibile, să fie distruse cu ajutorul unui aparat special. Astfel, este bine să se impună o regulă ca la finalul fiecărei zile, hârtiile nefolositoare să fie plasate într-un loc special amenajat în birou, de unde vor fi ulterior duse la reciclare. Poți duce hârtiile la un centru de reciclare sau poți externaliza și acest serviciu. În acest fel, hârtiile nu vor mai ocupa spațiu inutil, iar birourile vor părea mult mai ordonate.
Să discutăm și despre bucătărie sau despre sala de mese. Cele mai multe companii dispun de un astfel de spațiu unde angajații își pot încălzi mâncarea sau își pot prepara o cafea, un ceai sau orice altceva doresc. Este important ca ordinea să fie menținută, de aceea ar trebui ca acest spațiu să dispună de detergent și burete de vase, prosoape de hârtie și lavete. Astfel, fiecare persoană care folosește bucătăria va putea să curețe imediat ce a terminat de mâncat sau de pregătit alimentele. În privința frigiderului, este important să existe o regulă ca toate alimentele perisabile și resturile de mâncare să fie aruncate vineri (sau când se termină săptămâna de lucru) astfel încât să nu se strice și să nu fie nevoie de o curățare în detaliu a frigiderului.
Nu în utlimul rând, să discutăm și despre curățenia în băi, deoarece este un subiect destul de sensibil. Baia este locul care necesită curățare temeinică și dezinfectare cât mai des posibil. De aceea, fiecare persoană trebuie să încerce să o păstreze cât mai curată, prin respectarea unor reguli simple, pe care le aplică și acasă. Spre exemplu, se poate afișa un set de reguli, prin care să fie reamintite curățarea vasului de toaletă după utilizare, curățarea săpunului de pe chivetă dacă a curs accidental, aruncarea prosoapelor de hârtie numai în coșul de gunoi special amenajat și semnalarea oricărei probleme imediat cum este observată.
Sperăm ca aceste informații să îți fie de folos pentru menținerea biroului în condiții cât mai bune după o sesiune de curățenie profesională.