Cine este iubita lui Brad Pitt din Venetia?

Subiectul prinde contur in jurul aparitiilor europene ale actorului si al curiozitatii starnite de expresia „iubita din Venetia”. In 2025, numele cel mai frecvent asociat cu Brad Pitt in plan personal este Ines de Ramon, iar confuziile cu Venetia vin din contextul festivalier si al filmarilor din Italia, nu din originea ei. In randurile de mai jos, oferim context, date verificate, repere cronologice si explicatii despre cum se documenteaza corect un astfel de subiect.

Cine este iubita lui Brad Pitt din Venetia?

Raspunsul scurt, bazat pe relatari consecvente ale presei de incredere in 2024-2025, este ca femeia cu care Brad Pitt are o relatie este Ines de Ramon, o profesionista din industria bijuteriilor fine, nu o „misterioasa venetiana”. Expresia „din Venetia” a aparut in multiple titluri de tip tabloid drept eticheta geografica prinsa de contextul european al aparitiilor lui Pitt (festivaluri, filmari, evenimente private), nu ca o indicatie a originii sau identitatii partenerei. La nivel factual, Ines de Ramon este vorbitoare de mai multe limbi, cu studii la Universitatea din Geneva, cu experienta de management in branduri high-end si vizibilitate discreta in spatiul public, preferand sa ramana in afara atentiilor ostentative. In 2025, presa mainstream precum People sustine in continuare ca cei doi formeaza un cuplu stabil, cu o dinamica discreta si cu o separare clara intre viata personala si proiectele profesionale ale fiecaruia. Ines nu este din Venetia si nu are o legatura biografica directa cu orasul; Venetia ramane aici un cadru simbolic, pentru ca La Biennale di Venezia si Mostra Internazionale d’Arte Cinematografica dau adesea tonul conversatiilor mondene cand vedetele calatoresc in Italia. Important, nici Brad Pitt, nici La Biennale nu au emis in 2025 comunicate care sa defineasca oficial o „iubita din Venetia”; vorbim, asadar, despre o formula jurnalistica, nu despre un statut conferit de o institutie. In aceasta cheie, a cunoaste cine este Ines inseamna a privi la parcursul ei profesional si la cronologia relatiei, nu la etichete geografice convenabile titlurilor scurte.

De ce intrebarea apare in 2025 si care este contextul real

In 2025, Brad Pitt se afla intr-un moment profesional vizibil, alimentat de proiecte majore si de expunerea internationala care insoteste atat industria cinematografica, cat si evenimentele conexe din Europa. O buna parte a conversatiilor publice despre vedete se leaga de itinerariile lor prin marile capitale culturale, iar Venetia are o pozitie unica: este atat un magnet turistic, cat si un pol festivalier major prin Mostra organizata de La Biennale di Venezia. In astfel de perioade, algoritmii retelelor sociale si titlurile orientate pe click pot contopi informatii corecte (exista aparitii ale lui Pitt in Europa, exista legaturi profesionale cu productii filmate in mai multe locatii, inclusiv in Italia) cu supralicitari sau simplificari (etichetarea partenerei ca „iubita din Venetia”).

Contextul real tine de doua planuri. In plan personal, o buna parte a presei generaliste serioase a documentat, incepand cu finalul lui 2022 si pe parcursul anilor 2023-2025, o relatie intre Brad Pitt si Ines de Ramon. In plan profesional, 2023-2025 inseamna pentru Pitt si proiecte internationale, inclusiv filmari legate de universul Formulei 1 si o colaborare cu Apple Original Films si studiouri majore pentru distributie, intr-o industrie care si-a reluat ritmul post-pandemic si post-greva SAG-AFTRA. In acest context, aparitii in Europa sunt firesti, iar Italia este un cadru recurent pentru filmari, evenimente foto si intalniri ale industriei.

De ce se cauta etichete geografice? Pentru ca publicul si media culturalizeaza o naratiune altfel abstracta. Venetia devine un simbol al glamour-ului festivalier, chiar si atunci cand nu exista o confirmare oficiala a unei prezente acolo in momentul exact discutat. De aceea, a intreba „cine este iubita lui Brad Pitt din Venetia?” inseamna, de fapt, a cauta identitatea partenerei lui si a lamuri daca exista o legatura reala cu Venetia. Raspunsul ne intoarce mereu la Ines de Ramon si la cronologia relatiei. Un alt motiv pentru care 2025 amplifica intrebarea tine de calendarul industriei: sezonul festivalier european, anunturile de premiere si miscarea intensiva a vedetelor pe axa Los Angeles-Londra-Venetia-Cannes creeaza ferestre in care imaginile si stirile circula rapid, uneori desprinse de context.

Pe fond, e util sa diferentiem apropierea fizica de Venetia (aparitii in Italia, tranzite aeroportuare, intalniri profesionale in regiune) de componenta biografica. Nicio institutie italiana, inclusiv La Biennale di Venezia, nu a comunicat vreo „legare” a partenerei lui Pitt de oras, iar presa cu standarde inalte nu a folosit aceasta sintagma decat ca metafora sau prescurtare orientativa. Intelegerea acestui context reduce confuzia si recentreaza discutia pe fapte verificabile.

Profilul lui Ines de Ramon: cariera, educatie, varsta, prezenta publica

Ines de Ramon este o profesionista respectata in segmentul bijuteriilor fine si al produselor de lux, cu un profil public relativ discret. Nascuta in 1990, ea are in 2025 aproximativ 35 de ani si o cariera care si-a construit vizibilitatea pe expertiza, nu pe expunere media. Studiile la Universitatea din Geneva au ajutat-o sa dezvolte un profil cosmopolit, iar experientele de lucru in Europa si Statele Unite au consolidat un portofoliu orientat pe relatii comerciale, dezvoltare de brand si parteneriate in industria luxury. In ultimii ani a fost asociata cu branduri bine pozitionate pe piata bijuteriilor, iar aparitiile ei publice au ramas rare si atent calibrate.

Un element cheie care o diferentiaza este optiunea pentru discretie. Ines nu cauta sa devina subiect de prima pagina, iar atunci cand numele ei apare in media, contextul este aproape intotdeauna relational (prin asocierea cu Brad Pitt) sau profesional (aprecieri pentru munca din spatele scenei). Aceasta alegere personala este coerenta cu practicile industriei luxury, unde executivii si specialistii prefera sa lase produsul si parteneriatele sa vorbeasca in locul lor. Din acest motiv, nu se regasesc declaratii frecvente, interviuri intinse sau profiluri cu detalii intime; informatiile provin, in mare, din registre profesionale, din prezentari de brand si din relatari ale publicatiilor mainstream, precum People sau Variety, atunci cand exista legaturi cu agenda publica a lui Brad Pitt.

Repere biografice relevante

  • Varsta: 35 de ani in 2025, ceea ce o plaseaza cu 27 de ani mai tanara decat Brad Pitt (nascut in 1963, varsta 61-62 in 2025, in functie de luna).
  • Educatie: studii la Universitatea din Geneva, reper pentru profilul ei multilingv si orientarea catre pietele europene si internationale.
  • Cariera: roluri de management si dezvoltare comerciala in segmentul bijuteriilor fine; asociere cu branduri cunoscute pentru executie de calitate si pozitii premium.
  • Expunere publica: limitata si selectiva; prezenta ei in mass-media este, preponderent, mediatizata in legatura cu evenimentele la care apare alaturi de Brad Pitt.
  • Identitate si Venetia: nu exista o legatura biografica documentata cu Venetia; expresia „din Venetia” vine din contextul aparitiilor europene ale cuplului si din ritmul festivalier.

Ines de Ramon a mai fost in atentia publicului prin casatoria anterioara cu actorul Paul Wesley, incheiata anterior relatiei cu Brad Pitt, lucru consemnat de presa de divertisment cu reputatie buna. Totodata, profilul ei profesional corespunde dinamicii moderne a cuplurilor de top: doi adulti cu vieti profesionale bine conturate, care aleg sa pastreze echilibrul intre cariera si spatiul privat. In 2025, aceasta formula devine tot mai prezenta in randul vedetelor A-list, iar Ines este reprezentativa pentru tendinta de profesionalizare si discretie in jurul partenerilor de celebritati.

Cronologia relatiei: de la primele aparitii (2022) la tabloul din 2025

Primele semne publice ale relatiei dintre Brad Pitt si Ines de Ramon au aparut in a doua parte a lui 2022, cand cei doi au fost surprinsi in contexte sociale in Los Angeles. In 2023, relatarile au devenit mai constante, insa ritmul a fost temperat de particularitatile industriei: greva SAG-AFTRA, care a implicat in 2023 circa 160.000 de membri conform sindicatului, a pus pe pauza multe aparitii promotionale si a reconfigurat calendarul evenimentelor de red-carpet. Cu toate acestea, sursele mainstream (precum People) au notat ca relatia a continuat sa se dezvolte, iar in 2024 s-au inmultit indiciile de stabilitate, inclusiv informatii vehiculate despre faptul ca Ines ar fi petrecut mai mult timp in locuinta lui Pitt din Los Angeles, aspect consemnat drept „au petrecut din ce in ce mai mult timp impreuna” si „sunt fericiti”, in registrul prudent si fara declaratii oficiale stringente.

In 2024, odata cu reluarea la scara larga a activitatii promotionale in industrie, Pitt a alternat aparitiile profesionale cu momente personale tinute in zona privata. In 2025, naratiunea ramane coerenta: nu exista anunturi formale de logodna sau casatorie la momentul scrierii, iar relatia este descrisa ca stabila, discreta si autonoma fata de proiectele actorului. Este important de subliniat ca nu toate aparitiile cuplului sunt publice, iar agenda lui Pitt ca actor si producator, inclusiv in raport cu proiectul despre Formula 1, presupune deplasari internationale si logistica in care partenera poate sau nu sa fie prezenta, in functie de momente.

Momente-cheie des invocate

  • Final 2022: primele aparitii comune relatate in Los Angeles, fara declaratii publice ale celor doi.
  • 2023: perioada marcata de greva SAG-AFTRA si de o vizibilitate redusa a vedetelor la evenimente; relatia continua in registru privat.
  • 2024: tot mai multe indicii de stabilitate; surse mainstream noteaza ca petrec mult timp impreuna si ca dinamica este serioasa.
  • 2025: nicio confirmare oficiala a unei logodne; presa consemneaza in continuare relatia ca fiind in desfasurare si discreta.
  • Italia/Europa: aparitii si deplasari profesionale care alimenteaza titulaturi cu etichete geografice (inclusiv „Venetia”), fara a reflecta originea partenerei.

Este util sa adaugam ca Brad Pitt are o istorie profesionala si personala intens mediatizata, ceea ce mareste presiunea interpretarilor. Insa, citind doar presa de incredere, tabloul cronologic ramane relativ simplu: o relatie inceputa in 2022, maturizata in 2023-2024 si pastrata intr-un registru discret, fara anunturi spectaculoase in 2025. Aceasta simplitate contrasta cu titlurile care sugereaza mistere italiene sau povesti venetiene, dar este, de fapt, o trasatura a modului in care ambii aleg sa gestioneze spatiul privat.

Venetia si aparitiile in Europa: ce s-a vazut si ce nu s-a vazut

Venetia este un loc privilegiat in imaginarul cinefil datorita Mostra Internazionale d’Arte Cinematografica, organizata de La Biennale di Venezia. De fiecare data cand incepe sau se apropie sezonul festivalier, orice fotografie cu vedete in Italia capata un strat suplimentar de fascinatie. Cuplurile surprinse in aeroporturi, pe ape sau in hoteluri de lux sunt rapid asociate cu festivalul, iar acest fenomen se extinde si la partenerii lor. De aici pana la expresii precum „iubita din Venetia” este un pas mic pentru titluri, dar un salt mare fata de rigoarea informatiilor. In realitate, pentru 2025, nu exista comunicate oficiale ale La Biennale di Venezia care sa confirme vreo „legare” a partenerei lui Brad Pitt de Venetia si niciun indiciu biografic in acest sens. Venetia, in aceasta poveste, este mai mult un decor cultural si un punct pe harta industriei, decat o componenta definitorie a identitatii lui Ines de Ramon.

Mai mult, Europa este un traseu frecvent pentru vedete din cauza densitatii evenimentelor: festivaluri la Cannes si Venetia, saptamani ale modei la Milano si Paris, productii filmate pe continent si campanii de marketing care vizeaza pietele europene. Brad Pitt, avand un film cu miza globala si parteneriate cu studiouri/investitori americani, se inscrie natural in acest circuit. A fi vazut in Italia nu presupune automat o conexiune biografica a partenerei cu Venetia. In orice caz, institutiile care reglementeaza sau documenteaza oficial aparitiile relevante (La Biennale, AMPAS pentru sezoanele de premiere, sindicatele precum SAG-AFTRA pentru perioade de greva sau reluare a activitatilor) nu au furnizat date care sa schimbe acest diagnostic: Venetia, aici, este context, nu identitate.

Este interesant cum peisajul digital contribuie la confuzie. O imagine dintr-un oras italian poate fi reetichetata in cateva minute drept „din Venetia”, mai ales daca exista gondole, canale sau arhitectura similara. In lipsa datelor EXIF sau a creditarii corecte catre agentii foto cunoscute, astfel de reetichetari circula masiv. Pentru cititori, abilitatea de a cauta sursa initiala (agentia foto, data exacta, ocazia) devine esentiala. Daca un eveniment tine de festival, La Biennale publica, in general, programul, listele de premiere si fotografii oficiale; abaterile de la aceste fluxuri sunt, adesea, semne ca avem de-a face cu speculatii.

In 2025, concluzia operativa este clara: Venetia ramane un marker cultural puternic, dar nu un indiciu despre originea sau identitatea partenerei lui Brad Pitt. Iar daca expresia „iubita din Venetia” persista, ea vorbeste mai mult despre strategiile de titluri si economia atentiei decat despre biografia lui Ines de Ramon.

Date si cifre actuale (2025) despre cuplu si despre industria din jur

Un mod util de a ancora discutia este sa inventariem cifre verificabile care ating subiectul, direct sau contextual. In 2025, Brad Pitt implineste 62 de ani in decembrie (nascut la 18 decembrie 1963), iar Ines de Ramon are circa 35 de ani. Aceasta diferenta de 27 de ani este adesea mentionata in presa, dar pentru ei pare un dat, nu un subiect. La nivel profesional, Pitt are doua premii Oscar (unul ca actor in rol secundar pentru „Once Upon a Time in… Hollywood” si unul ca producator pentru „12 Years a Slave”) si doua Globuri de Aur. Industria in care activeaza functioneaza pe cicluri cu varfuri de vizibilitate in jurul marilor festivaluri si al lansarilor de studio, iar 2025 este un an incarcat de asteptari, inclusiv datorita filmului despre Formula 1, cu distributie anuntata pentru sfarsitul lunii iunie 2025 prin parteneriate Apple Original Films si un studio major pentru cinema.

Indicatori numerici utili de retinut in 2025

  • Varsta: Brad Pitt 61-62 de ani in 2025; Ines de Ramon ~35 de ani.
  • Premii: 2 Oscaruri si 2 Globuri de Aur in palmaresul lui Brad Pitt (surse institutionale: AMPAS pentru Oscaruri, HFPA pentru Globuri de Aur).
  • SAG-AFTRA: aproximativ 160.000 de membri, context esential pentru a intelege dinamica aparitiilor publice in 2023-2024 si reluarea accelerata in 2024-2025.
  • Formula 1: 24 de curse in calendarul recent, inclusiv in 2025, conform FIA/Formula 1; audienta cumulata anuala a F1 a depasit 1,5 miliarde la nivel global in sezoanele recente raportate de Formula 1 Management.
  • Lansare film F1 cu Brad Pitt: data anuntata public pentru cinema este iunie 2025 (sfarsitul lunii), cu Apple Original Films ca finantator principal si distributie de studio major.

Pentru Venetia si festivaluri, La Biennale di Venezia coordoneaza programul Mostra si publica an de an cifre privind selectia si programul. Chiar daca numarul exact de titluri variaza, festivalul mentine in mod constant un profil de top, fiind unul dintre „big three” alaturi de Cannes si Berlin. Nu exista, in rapoartele publice ale La Biennale pe 2025, vreo asociere biografica a lui Ines de Ramon cu Venetia; daca ar exista un eveniment oficial la care cuplul ar participa in calitate de invitati sau promotori, acesta ar aparea in calendarele si comunicatele institutiei. Aceasta separare factuala intre cifrele industriei si biografia partenerei lamureste sintagma „din Venetia”: utila pentru click, imprecisa pentru fapte.

Cum gestioneaza celebritatile intimitatea: institutii, norme si bune practici

Atunci cand discutam despre viata personala a vedetelor, nu ne aflam intr-un spatiu complet nereglementat. Exista institutii si norme care, direct sau indirect, modeleaza felul in care apar informatiile: sindicate precum SAG-AFTRA, academii precum AMPAS, organizatori de festivaluri precum La Biennale di Venezia, dar si coduri de conduita in relatia cu presa si cu agentiile foto. In acest ecosistem, celebritatile aleg adesea o cale a discretiei controlate: confirma foarte putine lucruri, evita detaliile intime si folosesc aparitiile oficiale pentru a marca repere fara a extinde naratiuni personale. Brad Pitt si Ines de Ramon se inscriu in acest model. Ei nu au construit o „poveste publica” extensiva despre cuplu, ci au preferat aparitii rare, fara declaratii abrupte, ceea ce reduce spatiul de interpretare si mareste rezilienta in fata speculatiilor.

Principii frecvente in gestionarea intimitatii

  • Confirmari limitate: anunturile formale se fac rar si tintit, de obicei prin reviste mainstream credibile sau prin purtatori de cuvant.
  • Separarea planurilor: cariera este prioritara in aparitiile publice; spatiul personal ramane in fundal, fara live-uri sau reality-uri dedicate.
  • Calendar institutional: festivalurile (La Biennale), premiile (AMPAS) si promovarile de studio dicteaza momentele vizibile; restul timpului, cuplurile se retrag.
  • Selectia fotografilor: aparitiile „set up” sunt rare; imaginile provin mai ales din coridoare publice (intrari/iesiri, strazi), ceea ce limiteaza contextul.
  • Verificare si rectificare: cand apar informatii eronate, se prefera corectii discrete prin surse credibile, nu confruntari virale.

Aceste principii au aplicabilitate in 2025 la fel ca in ultimul deceniu. In plus, invatarea institutionala din perioada 2020-2024 (pandemie, greva SAG-AFTRA, reconfigurari ale calendarelor) a dus la profesionalizarea modului in care vedetele isi dozeaza expunerea. Pentru cuplul Brad Pitt – Ines de Ramon, discretia nu este doar o optiune estetica, ci un mecanism de echilibru intre interesul legitim al publicului si nevoia de spatiu privat. Este motivul pentru care etichete precum „din Venetia” raman nesustinute de comunicate si sunt absorbite in fluxul general de titluri fara a influenta modul real in care cei doi isi traiesc relatia.

Impact asupra brandului Brad Pitt si asupra proiectelor sale, inclusiv filmul despre Formula 1

Imaginea publica a lui Brad Pitt are doua axe principale: starul actor-producator cu un palmares solid si figura carismatica asociata elegant cu evenimentele premium ale industriei. O relatie stabila si discreta, asa cum este descrisa in 2024-2025 cea cu Ines de Ramon, nu face decat sa intareasca coerenta brandului personal: matur, selectiv, concentrat pe calitate si pe proiecte cu rezonanta globala. In special in preajma lansarii unui film despre Formula 1, care vizeaza un public international si conecteaza cinematograful cu sportul de top, o imagine personala echilibrata contribuie la evitarea distragerilor si la pastrarea atentiei pe film.

Date si tendinte care contextualizeaza impactul

  • Audienta F1: peste 1,5 miliarde audienta cumulata anuala raportata in sezoanele recente, ceea ce ofera un rezervor urias pentru marketing cross-over intre sport si cinema.
  • Calendar 2025: 24 de curse pe mai multe continente, crestere a punctelor de contact media in piete-cheie pentru box office international.
  • Premiere personale: 2 Oscaruri sustin pozitionarea lui Pitt ca actor si producator de top, ceea ce permite concentrarea pe proiecte cu miza inalta.
  • Bugete si distributie: Apple Original Films a semnalat investitii anuale de ordinul miliardului USD in cinema, cu distributie prin studiouri majore – un cadru favorabil pentru marketing global.
  • Europa ca piata: festivalurile si evenimentele europene, inclusiv Venetia, creeaza ferestre media valoroase pentru pre-lansari, teasere si interviuri, chiar fara legaturi biografice ale partenerei cu Venetia.

In acest ecosistem, „iubita din Venetia” ca formula de titlu este zgomot. In practica, ceea ce conteaza este ca imaginea personala a lui Pitt nu intra in conflict cu povestea filmului, cu parteneriatele industriale sau cu strategiile de lansare. Dimpotriva, stabilitatea personala transmite incredere catre investitori si catre presa serioasa. Daca adaugam ca, in 2025, publicul s-a sofisticat si prefera povesti substantiale in detrimentul rumorilor, e clar de ce echipele de PR pun accent pe continut (trailere, making-of, tehnologie de filmare specifica F1) si pe aparitii atent alese in festivaluri si talk-show-uri, nu pe naratiuni personale neconfirmate.

Cum deosebim zvonul de realitate: surse, institutii si verificari utile

Intr-o epoca in care imaginile si titlurile se viralizeaza in cateva minute, abilitatea de a face verificari de baza devine esentiala pentru orice cititor. Subiecte precum „iubita din Venetia” functioneaza emotional si exploateaza simboluri culturale, dar acuratetea se obtine doar prin confruntarea informatiilor cu surse institutionale si cu publicatii consacrate. De exemplu, La Biennale di Venezia publica programele, acreditarile si galeriile foto oficiale; daca un cuplu de vedete are un moment-cheie la festival, exista aproape intotdeauna un traseu documentar (foto acreditat, comunicat, mentionare in program). Pentru relatiile personale ale vedetelor, reviste ca People sau The Hollywood Reporter, si trade press precum Variety sau Deadline, mentin standarde editoriale superioare tabloidelor si recurg la verificari multiple inainte de a publica o informatie sensibila.

Checklist minimal pentru cititorii care vor fapte, nu zvonuri

  • Cauta sursa initiala a fotografiei: agentie acreditata, data, loc exact; evita imagini repostate fara credit.
  • Verifica daca La Biennale, AMPAS sau organizatorii evenimentului mentioneaza oficial prezenta vedetei sau a cuplului.
  • Compara cel putin doua relatari din presa mainstream (People, Variety, The Hollywood Reporter) pentru a vedea daca informatia este consistenta.
  • Fii atent la limbaj: „ar fi”, „se zvoneste”, „surse spun” indica incertitudine; cauta declaratii on-the-record sau comunicate.
  • Nu confunda contextul cu identitatea: aparitia in Italia/Europa nu inseamna automat legatura biografica cu Venetia.

Aplicand acest filtru, raspunsul la intrebarea noastra devine limpede si lipsit de dramatism inutil: partenera lui Brad Pitt, consemnata credibil in 2024-2025, este Ines de Ramon. Venetia este, in cel mai bun caz, un fundal sau un reper cultural, nu o trasatura identitara a ei. Aceasta metoda de lectura critica nu doar ca limpezeste subiectul de fata, ci ajuta si in alte conversatii despre celebritati, unde granita dintre marketing, festivaluri si viata privata este, inevitabil, fina.

Ce inseamna, de fapt, „iubita din Venetia” in cultura pop actuala

Expresia spune mai mult despre modurile in care cultura pop construieste povesti rapide decat despre realitate. Venetia, cu imaginea sa cinematografica, a devenit un metonim pentru glamour, romantism si clasament cultural. Cand titlurile pun eticheta „din Venetia” pe partenera lui Brad Pitt, ele capitalizeaza acest simbolism pentru a produce un efect instant. Cititorul proiecteaza gondole, rochii de gala si covoare rosii, iar identitatea concreta a persoanei devine secundara. In 2025, peisajul media ramane predispus la astfel de scurtaturi, mai ales intr-o competitie acerba pentru clickuri si timp de vizionare pe platforme sociale.

Totusi, pentru publicul care vrea sa ramana aproape de adevar, este util sa reasezam lucrurile: Ines de Ramon are un profil profesional calibrat pe industrie de lux, varsta de circa 35 de ani, un parcurs educat si discret, si o relatie stabila cu Brad Pitt documentata de publicatii serioase. Nicio institutie europeana sau americana, fie ea La Biennale di Venezia, AMPAS sau SAG-AFTRA, nu a emis informatii care sa sustina o identitate „venetiana” a ei. In acelasi timp, Italia va ramane un los al intalnirilor majore ale filmului si modei, iar asocierea simbolica nu va disparea. Cheia este alfabetizarea media: a intelege ca un titlu este un instrument retoric, nu o biografie.

Pe acest fundal, cuplul Pitt – de Ramon reprezinta un caz interesant de coexistenta intre o celebritate de anvergura mondiala si o partenera care isi pastreaza profilul profesional integru, fara sa fie absorbita de spectacolul permanent. E, in fond, un balans modern: doua traiectorii adulte care se intalnesc, fiecare cu propriile standarde si cu propriul ritm, iar Venetia ramane ceea ce a fost mereu in imaginarul cinematografic – un decor splendid, nu o carte de identitate.

Împărtășește-ți dragostea
Viorica Dima

Viorica Dima

Sunt Viorica Dima, am 44 de ani si sunt coach in stil de viata sanatos. Am absolvit Facultatea de Psihologie si ulterior am urmat cursuri de nutritie si wellbeing. Rolul meu este sa ghidez oamenii in procesul de adoptare a unui stil de viata echilibrat, prin alimentatie corecta, miscare si tehnici de gestionare a stresului.

In afara meseriei, imi place sa practic yoga si pilates, sa citesc carti de dezvoltare personala si sa calatoresc pentru a descoperi culturi si traditii legate de sanatate si echilibru. De asemenea, ma relaxeaza gradinaritul si gatitul sanatos, activitati care imi ofera inspiratie pentru sesiunile cu clientii mei.